وکیل قراردادها

 

وکیل دعاوی قراردادها

وکیل دعاوی قرارداد به وکیلی گفته می شود که در زمینه دعاوی حقوقی وکیفری ناشی از قراردادها تخصص داشته باشد.

هنگامی که طرفین، قراردادی را امضاء می کنند تمام تلاش خود را صرف اجرای آن قرارداد می کنندو غالب افراد متوجه این موضوع نیستند که علاوه بر تعهدات قراردادی، حقوق و الزامات بسیار فراوان قانونی دیگری نیز وجود دارد که می تواند به نفع یا بر علیه آن ها مورد استفاده قرار گیرد .

دعاوی از قبیل الزام به ایفای تعهد، الزام به تحویل مبیع، فسخ قرارداد و مطالبه خسارات ناشی از آن، تنفیذ قرارداد، فروش مال غیر، انتقال منافع غیر، تصرف عدوانی دعاوی ناشی از قراردادهای رهن و اجاره مانند تخلیه، فک رهن و …،دعاوی قراردادهای سرقفلی ،دعاوی بین شرکت‌ها، دعاوی با شرکت‌های خارجی و …ازجمله دعاوی هستندکه درامور قراردادها در دادگاه‌های حقوقی و دادسراها طرح می‌گردند.

موسسه حقوقی رای مثبت مفتخر است که با تیمی از وکلای متخصص و مجرب در حوزه ی تنظیم قراردادها و همچنین دفاع از دعاوی قراردادی همکاری دارد و شما میتوانید در این خصوص از ما مشاوره دریافت کنید و یا پرونده خود را با فراغ بال در اختیار ما قراردهید.

 

وکیل تنظیم قراردادها

بدیهی است، به تعداد نوع عقود و تنوع کارهای موجود در دنیا قوانین وجود دارد.بی شک بجز متخصص آن امر هیچ شخصی این مقررات را نمیداند و انعقاد قرارداد بدون اطلاع از قوانین آنممکن است منجر به ابطال آن قرارداد یا غیر نافذ بودن یا آسیب زدن شدید به یکی از طرفین آن شود.

از طرفی برخی قراردادها از لحاظ مالی سنگین است و ممکن است تمام دارایی شخص را در برگیرد.توجه به همین چند نکته ساده کافیست تا شخصی که میخواهد قراردادی منعقد کند الزاماًبه یک وکیل متخصص قراردادها مراجعه کند و تنظیم آن را به وی بسپارد.

در همین راستا موسسه حقوقی رای مثبت با حضور وکیل پایه یک دادگستری به عنوان یکی ازبهترین موسسه های حقوقی تهران در خصوص تنظیم انواع قرارداد می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

Comments

Popular posts from this blog

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل جرایم پزشکی

وکیل کلاهبرداری